EL ESTILO COGNITIVO Y SU INFLUENCIA EN LA SOLUCIÓN DE PROBLEMAS EN QUIMICA. Un estudio en el aula de clase

Autores/as

  • Myriam Esperanza Sandoval Q.
  • Humberto Caicedo López

DOI:

https://doi.org/10.17227/ted.num7-5654

Resumen

The experimental study was made to get additional empirical evidence to show how the
cognitive style in its field dependence-independence dimension differentiate students
with different aptitude to solve chemistry problems. Twenty eight students participated,
11 female and 17 male, average age seventeen. The test used was a set of simple
problems, to obtain information about level of perception and selected strategy to get an
appropriate solution.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2000-01-11

Cómo citar

Sandoval Q., M. E., & Caicedo López, H. (2000). EL ESTILO COGNITIVO Y SU INFLUENCIA EN LA SOLUCIÓN DE PROBLEMAS EN QUIMICA. Un estudio en el aula de clase. Tecné, Episteme Y Didaxis: TED, (7). https://doi.org/10.17227/ted.num7-5654

Número

Sección

Artículo de investigación en

Métricas PlumX

Artículos más leídos del mismo autor/a