ECO-PERSPECTIVAS EN EDUCACIÓN AMBIENTAL

Autores/as

  • Steiner Valencia Vargas

DOI:

https://doi.org/10.17227/ted.num6-5675

Resumen

This proyect assumes that people’s opinions and images of knowledge, reality and
living things, determine the formulation, design and implementation of educational
proposals regarding environmental issues. There fore, the analysis and the making of
these images explicit are considered fundamental to build conceptual perspectives that
structure pedagogical practices about environmental issued. Conceptual perspectives
that make posible as conscious and deliberate pedagogical practice, this should
contribuite to the cultural transformation of the contexts where they are developed.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2017-05-11

Cómo citar

Valencia Vargas, S. (2017). ECO-PERSPECTIVAS EN EDUCACIÓN AMBIENTAL. Tecné, Episteme Y Didaxis: TED, (6). https://doi.org/10.17227/ted.num6-5675

Número

Sección

Artículo de investigación en

Métricas PlumX

Artículos más leídos del mismo autor/a