VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA

Autores/as

  • Yolanda Ladino Ospina
  • Rigoberto Gómez Cruz

DOI:

https://doi.org/10.17227/ted.num8-5644

Resumen

ln the educational environment, the qualitative methods of research are seen as an
option in the classroom for unveiling the teachers’ conceptions when they are the
“actors” in the teaching learning of sciences process. The results shown were collected
using a study case methodology. The purpose is not to criticize the two science
teacher’s rol, nor even their docent action, en the contrary, this is a reflection about the
different knowledges, methods and techniques employed by the teachers in the
classroom.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2000-05-11

Cómo citar

Ladino Ospina, Y., & Gómez Cruz, R. (2000). VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme Y Didaxis: TED, (8). https://doi.org/10.17227/ted.num8-5644

Número

Sección

Artículo de investigación en

Métricas PlumX